Matteservice for borettslag og næringsbygg
Matter brukes ofte rundt inngangspartier som benyttes regelmessig av mange mennesker. Mattene bidrar til bedre inneklima og mindre slitasje, men blir som oftest fort skitne og krever utskiftning og renhold på jevnlig basis. Vi hjelper dere med å skifte ut de skitne gulvmattene med rene matter når det trengs. For å kunne tilby en best mulig tjeneste har vi investert i eget vaskeri med stormaskiner for vasking av matter, som gjør at vi kan tilby en prisgunstig matteservice for våre kunder.
Gulvmatter bidrar til reduserte vedlikeholdskostnader
Gulvmatter i inngangspartier forhindrer at skitt dras med inn i resten av lokalet. Bruk av matter er en rimelig måte å holde lokalene rene på. Ikke minst bidrar de til redusert slitasje på gulvet, noe som vil være kostnadsbesparende over tid.
Bedre inneklima med matteutleie
Gulvmatter i inngangspartiene forhindrer at skitt og smuss tråkkes med inn i lokalet. De suger også opp mye av fuktigheten fra regn og snø. Jevnlig utskiftning og renhold av matter vil bidra til et bedre inneklima og kan redusere sykefraværet for bedrifter.
Legg mattene i tråkksonene
Det er viktig at mattene ligger i tråkksonen, slik at man tråkker av seg på mattene. Det er også viktig at matten er lang nok, eller at det er tistrekklig med matter. Legg gjerne matter der man blir stående, foran heier og i resepsjonen. I enkelte bygninger kan det også være hensiktsmessig å plassere matter mellom ulike soner i lokalet.
Hvor ofte bør gulvmattene skiftes?
Hvilken frekvens på matteservice som er mest hensiktsmessig er veldig individuelt. Dette avhenger blant annet av mengde trafikk, beliggenhet og årstid. Som regel skiftes mattene for ofte, men skifter man ikke ofte nok blir matten skitten og trekker utseendet på lokale eller entreen ned. Det kan også fort bli et samlested for bakterier og støv, noe som igjen kan bidra til et dårligere inneklima.
Vi har god erfaring med dette og hjelper dere med å finne en frekvens som er hensiktsmessig for dere. I tillegg vil en liten testperiode gi et godt svar på hvor hyppig mattene bør skiftes hos dere.
På vinteren er det mest hensiktsmessig å øke frekvensen på deres matteservice. Det er best å la mattene ligge hele året og dette vil spare gulvene for mye slitasje. Vi tilbyr fleksible frekvenser eller skift fra uke 1 til 52, vi kan legge en skiftplan akkurat slik som du ønsker.
Hvordan utfører vi matteservice?
Vi vasker mattene på 60 grader i store vaskemaskiner som har kapasitet på opptil 20-30 matter av gangen. Mattene sentrifugeres og tørkes til slutt. Når vi kommer for å skifte mattene, tar vi med den skitne matten og legger igjen en ren matte. Det betyr at det hele tiden ligger en matte der dere ønsker.
Salg av skrapematter og gummimatter
Vi selger både enkle skrapematter, integrerte skrapesystemer og gummimatter/ avlastningsmatter. Ta kontakt med oss for hjelp til tilpassninger, muligheter og priser.
Kontakt oss for en gratis befaring
Vi tar kontakt med deg snarest mulig for å sette opp en avtale
Hvordan kan vi hjelpe dere?
Som totalleverandør innen eiendomsdrift kan vi bistå våre kunder med alt i den daglige driften av deres eiendom. Vi skreddersyr våre tjenester etter deres behov og kan levere alt fra enkeltstående oppdrag til komplett eiendomsforvaltning.
- Totalleverandør av tjenester innen eiendomsdrift
- Dyktige fagfolk med lang erfaring innen bransjen
- Omfattende maskinpark som tilfredsstiller alle våre kunders behov
1. Hvordan kommer vi i gang?
Ved de aller fleste tjenestene vi tilbyr er det behov for en innledende befaring for å få oversikt over behovet på deres eiendom. Ta kontakt med oss for en gratis og uforpliktende befaring med pristilbud.
2. Hvor mye koster deres tjenester?
Vi er kjent for å ha svært hyggelige priser opp mot sammenlignbare selskaper. Vi skreddersyr også våre tjenester basert på deres behov og ønsker til bistand. Som totalkunde hos oss kan vi også sørge for svært fordelaktige priser på våre tjenester. Ta kontakt med oss for en gratis befaring med påfølgende pristilbud så finner vi sammen ut av deres behov for bistand og hva dette vil koste.
3. Hva annet kan dere bistå med?
Vi har mange dyktige ansatte med forskjellig bakgrunn og bred kompetanse. I tillegg har vi innledet et samarbeid med en rekke aktører med et bredt tjenestetilbud for vår kundegruppe. Vårt mål er at våre kunder kun skal behøve å forholde seg til én leverandør av alle tjenester dere har behov for på deres eiendom. På våre tjenestesider kan dere se et utvalg av noen av tjenestene vi leverer. Dersom dere har andre behov eller spesielle ønsker kan dere ta kontakt med oss. Vi finner garantert en løsning for å dekke deres behov.
4. Leverer dere kun fast kontrakt eller tar dere enkeltoppdrag?
Vi tar også på oss enkeltoppdrag innenfor de fleste av våre tjenester. Ta kontakt med oss og fortell oss om deres behov og ønsker så finner vi en løsning som passer for dere.